tijketong.reismee.nl

Ik ga op reis en neem mee......

Natuurlijk mijn rugzak! Gevuld met 14 kg aan kleding, crème, duikspullen etc voor 4 weekjes. Best grappig, want als ik een week naar een hotel ga kost het mij moeite om onder de 20 kg te blijven en nu met gemak onder de 15 kg ? Maar wat ben ik blij dat mijn rugzak weer gevuld is!!!! Want deze heeft na mijn laatste verre reis naar Vietnam in 2009 helaas in mijn berghok gelegen. Ondanks de vele plannen is het de afgelopen jaren Door omstandigheden helaas niet gelukt om een verre reis te maken. Maar nu, na lang aftellen is het eindelijk zover!!! Nog maar 1 nachtje slapen en dan stappen we in het vliegtuig naar de Dominicaanse Republiek. En wat hebben we er een zin in! Voor Eric na 4 jaar weer naar zijn vader, ooms, tantes, neven en nichten. Voor mij na 7 jaar eindelijk weer ver weg. En ik vindt het extra bijzonder omdat Eric hiervandaan komt, hoe gaaf om met een 'local' op reis te gaan! We hebben heel wat dingen op de planning staan zoals paardrijden, duiken, paragliden en natuurlijk de bulteugwalvissen kijken bij Samana. Natuurlijk hopen we dat alles gaat lukken maar je weet maar nooit...... Afhankelijk van de Internet mogelijkheden onderweg zullen we jullie in ieder geval via deze weg op de hoogte proberen te houden van ons avontuur!!!!

Reacties

Reacties

Jennifer

Heeeel veeel plezier! Xxx

Rick en Ada

Wij wensen jullie nogmaals heel veel plezier samen geniet ervan en laat de foto's maar zien met verhalen op je blog????????????

Herman en Cat

Veel plezier schat we houden je in de gaten hahah en zijn benieuwd naar je ervaringen Leuk !! Geniet met zijn tweeen

lieselot

Zooo leuk! Eindelijk weer opweg! Ik zal je blog zeker gaan volgen. ben benieuwd naar al je avonturen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!