tijketong.reismee.nl

Macao Beach

Wow, wat een plek hebben wij hier!!!! Iets anders dan gepland wel..... we wisten dat we in een tent zouden slapen en dat we douche en wc moeten delen met anderen en dat de rest niet bepaald luxe zou zijn maar dat geeft niet want we kwamen hier om nog twee dagen gewoon te relaxen. Wat we alleen niet wisten is dat dit stadje zo local is dat er dus ook weinig tot niks te doen Is qua restaurants of barretjes.... Toen we hier donderochtend aankwamen was dat dus even slikken. Maar goed, de gastvrijheid van Andres, de fruitbomen in de tuin en alle loslopen dieren maakte gelijk een hoop goed. Donderdag eigenlijk alleen even naar het strand gegaan om een kijkje te nemen (fantastisch weer) en de rest van de dag bezig geweest met uitzoeken of we hier nou eindelijk eens een quad konden huren......Helaas, ook hier is dat alleen mogelijk met een excursie.

We zijn donderdag lekker op tijd naar bed gegaan al hielp dat niet voor de nachtrust.... het heeft de hele nacht geregend, de honden hadden een soort van blafconcert en ook de hanen hielden een feestje. Daarnaast was het ook nog eens verschrikkelijk koud!!!! Redelijk gebroken wakker geworden dus vrijdag maar dat mocht de pret niet drukken. Ontbijten, tandjes poetsen en toen aan de wandel! Andres had iedereen uitgenodigd voor een wandeling om ons de omgeving te laten zien. Wandeling van ongeveer 2,5 uur naar een meer, langs het verlaten strand en dwars Door de natuur weer terug naar het hostel. Super om dit allemaal te kunnen zien!!!!! Na de lunch lekker naar het strand gegaan om even wat slaap in te halen.

Donderdag hadden we al gesproken over een kampvuur voor vrijdag en dus zijn we gister na het eten hout gaan verzamelen en hebben we lekker een fikkie gestoken ? zo gezellig met iedereen hier. En zeg nou zelf, kampvuur, Dominicaanse rum en gitaar muziek met zingen... . Een perfecte laatste avond dus!!!!!!

Het wakker worden kost dan ook een klein beetje moeite nu maar een kop sterke koffie zal ons goed doen. Daarna gaan we lekker naar het strand en zullen we nog even een paar uurtjes genieten van al het moois!!! Helaas is het dan vanavond toch echt tijd om afscheid te nemen en het vliegtuig naar huis te pakken ...????

Rick

Nou lieverd geniet er nog van en wij zien jullie as zondag middag in een stormachtig en regenachtig Nederland.

Herman

Hee kanjer heb je gevolgd hoor fantastische ervaring lijkt me Goeie reis terug XX

Dennis van Schuppen

Hey Marijke,

Begin juni vertrek ik zelf met een vriend voor 2 weken naar de Dominicaanse Republiek en ben hiervoor op zoek naar must do's en tips voor deze reis.
Nu kwam ik jouw blog tegen en heb het met veel plezier doorgelezen.

Mijn vraag is of jij het erg vind om in contact te komen en dat wij tips over de plaatsen en activiteiten die wij echt niet mogen missen kunnen vragen.

Je kan mij vinden op Facebook (de foto met het rode/roze t-shirt).

Ik hoor graag van je.

Groetjes,